26.9. 2012

26. září 2012 v 20:41 | Miška |  Jedálniček
Raňajky - 30 g cerealii + 100 ml mlieka
Desiata - xxx
Obed - 50 g cibula, 100 g uhorka šalaátová , 100 g rajčina + 100 g feta syr - zapečené v alobale (viem je to vela, ale našťastie som to nezjedla všetko )
Olovrant - xxx
Večera - xxx

+ 40 min beh na bežiacom páse
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pimeys Pimeys | Web | 26. září 2012 v 21:23 | Reagovat

Náhodou máš ten jedálniček super, nerobíš takú chybu ako ja, že ješ poobede a pekne si dávaš raňajky!

mimochodom máme podobnú výšku aj podobnú váhu, tak som zvedavá, ako nám to pôjde :)

2 Miška Miška | Web | 26. září 2012 v 21:33 | Reagovat

Ďakujem , budem ti držať palce aby to išlo rýchlo :) Včera a predvčerom som to pokazila keď som si o 3 dala ovocie :-/

3 Eevee Eevee | Web | 26. září 2012 v 21:45 | Reagovat

Máš to strašně povedené :) :) :)

4 Eevee Eevee | Web | 26. září 2012 v 22:02 | Reagovat

ty věnečky nejsou tak kalorický ... schválně sem na to koukala a navíc už je to ze mě dávno venku :) :D

5 Miška Miška | Web | 26. září 2012 v 22:07 | Reagovat

kolko ?? ale ta parka s pecivon to je zabite :) ja mam dnes len 4ty den a ide to tazko ... som hrozne hladná :D

6 natalinka natalinka | E-mail | Web | 27. září 2012 v 6:45 | Reagovat

máš to krásné, jsi šikulka. Nechtěla bys spřátelit?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama